nikkiwicherts.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoewel ik eigenlijk helemaal niet van plan was om een weblogachtig gebeuren bij te houden, moet ik er denk ik toch aan geloven. Het is toch wel de meest eenvoudige manier om mensen op de hoogte te houden van wat ik aan het doen ben en eigenlijk is het voor mezelf ook wel fijn om op deze manier altijd te blijven beseffen hoe leuk de periode waarin ik me begeef eigenlijk wel niet is. Ik ga genieten van iedere seconde en zal me altijd beseffen dat deze reis uniek is en dat ik heel blij mag zijn dat ik deze reis mag maken.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Nikki

Reacties

Reacties

Kim

Ik wil je alvast een goed reis wensen en heel veel plezier !! Geniet van alles !!
Liefs Kim.

John

Les deseo un muy buen viaje. Que todos tus sueños se hagan realidad! Disfruta de cada momento, y vive tu vida!!

Houdou..... John.

Willem

Nikkie, fijne avontuurlijke reis. En wens jou veel plezier. Jij kunt het!! Tot weer ziens.

Groetjes .... Willem

papa

Hoi lieverd, alvast een hele goede en mooie reis. Weet dat ik heel trots op je ben. Geniet van elke seconde van wat je meemaak. Tot gauw X papa.

Sandra

Hoi Nikki,

Wat fijn dat je goed bent aangekomen en dat de eerste indruk goed is! Ik ben benieuwd naar al je verhalen en belevenissen.
Geniet van alles en maak er iets moois van,

liefs Sandra XX

Peterrr

Skat geniet ervan! Wilde nog vragen of je opreismetnikki.blog.nl had haha :D X

Juut

Blij dat je een blog hebt :) Ga je avonturen volgen! Geniet!! xx

Papa

Hoi lieverd,

Ben blij toen ik hoorde dat je goed was aangekomen. Het is toch een hele onderneming en reis die je gemaakt heb. Zo te horen waren de eerste indruk van jou goed dus hoop dat het zo blijft. Laat maar horen hoe het je vergaat en nogmaals geniet ervan. Pas goed op jezelf en houden contact.


Xxx papa

Linsey

Heel veel plezier daar, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken en wat je van het land vind! xxx Linsey

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active